مصاحبه آرشیو خبر ها
مصاحبه ای که همه منتشر کردند ولی ممکن است واقعی نباشد

مصاحبه ای که همه منتشر کردند ولی ممکن است واقعی نباشد

به نظر می رسد تمام اتفاقات و نمایش بد یوونتوس در فینال کاردیف، مربوط به درگیری های بین دو نیمه در رختکن یوونتوس می باشد و این در حالی بود که بونوچی چندی پیش این موضوع را رد کرد و مدعی شد که تمام این حرف ها شایعه است.

 

داستان انکار شده درگیری بونوچی و آلوز در رختکن در فینال لیگ قهرمانان، توسط ماریو مانژوکیچ تایید شده است.

 

پیش از این گفته می شد بونوچی با دیبالا در رختکن درگیری پیدا کرده بود که توسط همه انکار شد ولی داستان جدید خبر از درگیری بونوچی و آلوز می دهد.

 

ماریو مانژوکیچ ستاره ی کروات یووه در واکنش به جدایی بونوچی و الوز گفت:

 

من می خواهم به این قضیه ورود پیدا کنم تا به شایعات در مورد جو زشت رختکن یوونتوس پایان دهم. به طور مشخص بونوچی و آلوز این بی نظمی را ایجاد کردند و خوشبختانه با فروش آنها، بار دیگر آرامش به تیم باز خواهد گشت.

 

او افزود:

 

درگیری در بازی فینال میان آنها بود و آن هم به دلیل تفاوت شخصیتی آنهاست. لئو و دنی همیشه با هم بحث می کردند و در بازی فینال ما فقط شاهد یکی دیگر از این داستان ها بودیم.

 

دنی الوز:

 

به محض اینکه وارد رختکن شدیم، همه به این بازی به چشم یک بازی معمولی نگاه می کردند که برای کسب 3 امتیاز آن خواهیم رفت و ما انتظار داشتیم در حالی که لباس عوض می کنیم، دنی آلوز همان موزیک و رقص همیشگی خود را شروع کند. اما این بار او موزیکی با بیشترین صدا را پخش کرد که پرده گوش ما در حال پاره شدن بود و طوری می رقصید انگار که آخرین روز زندگی اوست.

 

او افزود:

 

من فکر کردم او دیوانه شده ولی توجهی نکردم و به سراغ کمد خودم رفتم. اما لئو این کار را انجام نداد، چون لیگ قهرمانان برای او یک عقده روحی (وسواس فکری) شده بود. او بالا رفت و به دنی گفت اگر تا 3 ثانیه دیگر موزیک را قطع نکند، پاهای او را می شکند که مشخصا جرقه درگیری زده شد. و دنی گفت که او اگر این فینال را هم ببازد، باز هم سه قهرمانی در این جام دارد اما بونوچی هنوز هیچ چیزی ندارد.

 

مانژو در بخش بعدی گفت:

 

من هم لیگ قهرمانان را برده ام ولی هرگز جرات بیان چنین حرفی را ندارم. ما حتی نباید به شکست احتمالی هم فکر می کردیم. سپس لئو گلوی دنی را گرفت و نزدیک بود به او مشت بزند، که مکس الگری آنها را از هم جدا کرد و مانند یک رهبر واقعی تصمیم گرفت. او گفت، اهمیتی نمی دهد چه کسی بازی را شروع کرده است اما در پایان این دیدار، او هر دو نفر را بیرون خواهد کرد.

 

فروش این دو بازیکن:

 

این عاقلانه ترین تصمیم ممکن بود. حالا تیم آرامش دارد و دوباره متحد شده است. بدون این کری خوانی ها و دست به یقه شدن ها.

 

این می تواند دلیل فروش 42 میلیونی بونوچی به میلان و فسخ قرارداد دنی آلوز باشد. همچنین مشخص می کند چرا بوفون تنها کسی بود که با بونوچی خداحافظی کرد و دنی آلوز پس از انتقال به پاریس سنت ژرمن به طور کلی نادیده گرفته شد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: